در شبکه های اجتماعی هوادار ما باشید
صفحه اصلی تالار گفتمان آرشیو عضویت ورود نقشه سایت خوراک تماس با ما
بلوک راست
درباره مــا
قشنگ ترین و پرطرفدارترین ترانه های ترکی استانبولی و ترکی آذری ببینید دانلود کنید و لذت ببرید بیوگرافی و اطلاعات خصوصی خواننده ها و بازیگران خوشگل ترکی
موضوعات
نویسندگان
آرشیو
  • 1399
  • 1398
  • لینک های روزانه
    لینک های دوستان
    بلوک راست
    فیکس
    بلوک وسط
    ... ....

    دانلود آهنگ ترکی ne zemandir از خواننده ی محبوب سیمگه

    341 بازدید جمعه 04 بهمن 1398 آهنگ,آهنگ ترکی,
    لایک: نتیجــــه : 0 امتیــــاز توســـط 0 نفـــر ، مجمـــوع امتیــــاز : 0


     

    Artık ısıtmıyor en sevdiğim öpüşün

    این دیگر گرما نیست بوسه مورد علاقه من

     

    Benden uzaklaştın, hissediyor bunu kalbim

    شما از من دور می شوید، احساس می کنم قلبم

     

    Sanki vedalaştık, sondu bu gidişin

    مثل ما گفتیم خداحافظ

     

    İçimde uzun zamandır

    برای مدت زمان طولانی

     

    Tutuklu ağır bir soru

    سوال سنگین بازداشت شد

     

    Soramam cevabı

    من نمی توانم پاسخ شما را بپرسم

     

    İncitir gururumu

    غرور من

     

    Söyle ne zamandır

    به من بگویید چقدر طول می کشد

     

    Başka biri var hayatında

    شخص دیگری در زندگی شما وجود دارد

     

    Ne zamandır uyanıyorsun

    چه مدت بیدار شدی؟

     

    Bir zaman ki benim kollarımda

    یک زمان در آغوش من

     

    Eskisi gibi değil ne bakışın ne gülüşün

    قبلا مثل قبل نیست، نه نگاه کنید و نه لبخند بزنید

     

    Artık ısıtmıyor en sevdiğim öpüşün

    این دیگر گرما نیست بوسه مورد علاقه من

     

    Benden uzaklaştın, hissediyor bunu kalbim

    شما از من دور می شوید، احساس می کنم قلبم

     

    Sanki vedalaştık, sondu bu gidişin

    مثل ما گفتیم خداحافظ

     

    İçimde uzun zamandır

    برای مدت زمان طولانی

     

    Tutuklu ağır bir soru

    سوال سنگین بازداشت شد

     

    Soramam cevabı

    من نمی توانم پاسخ شما را بپرسم

     

    İncitir gururumu

    غرور من

     

    Söyle ne zamandır

    به من بگویید چقدر طول می کشد

     

    Başka biri var hayatında

    شخص دیگری در زندگی شما وجود دارد

     

    Ne zamandır uyanıyorsun

    چه مدت بیدار شدی؟

     

    Bir zaman ki benim kollarımda 

    یک زمان در آغوش من

    برچسب ها :


    پست های مرتبط :


    ارسال نظر
    کد امنیتی رفرش

    بلوک وسط
    بلوک چپ
    ورود به سایت
    عضویت سریع
    نام کاربری :
    رمز عبور :
    تکرار رمز :
    موبایل :
    ایمیل :
    نام اصلی :
    کد امنیتی :
     
    کد امنیتی
     
    بارگزاری مجدد
    آمارگیر
      آمار مطالب
      کل مطالب : 43
      کل نظرات : 0
      آمار کاربران
      افراد آنلاين : 2
      تعداد اعضا : 0
      آمار بازديد
      بازديد امروز : 6
      بازديد ديروز : 82
      بازديد کننده امروز : 4
      بازديد کننده ديروز : 26
      گوگل امروز : 0
      گوگل ديروز: 0
      بازديد هفته : 144
      بازديد ماه : 105
      بازديد سال : 3,772
      بازديد کلي : 97,381
      اطلاعات شما
      آي پي : 3.141.152.173
      مرورگر : Safari 5.1
      سيستم عامل :
    بلوک چپ
    فیکس
    مطالب جدید
    • افتتاح حساب بانکی بین المللی پایر
    • آموزش ثبت نام و نحوه درآمدزایی سایت گلدن فارم
    • کسب درآمد واقعی به دلار
    • کاریابی رایگان توسط خودتون در ترکیه
    • آنچه از فرهنگ ترکیه باید بدانید
    • دانلود آهنگ ماوی ماوی از ابراهیم تاتلیس بهمراه متن و ترجمه فارسی
    • دانلود آهنگ زیبای neden از ابراهیم تاتلیس با ترجمه فارسی
    • دانلود آهنگ شنیدنی من زنگ نمی زنم از ابراهیم تاتلیس
    • آموزش زبان ترکی استانبولی درس چهارم
    • بیوگرافی خواننده زن ترکیه ابرو گوندش Ebru Gundes
    مطالب پربازدید
    • دانلود آهنگ ماوی ماوی از ابراهیم تاتلیس بهمراه متن و ترجمه فارسی
    • دانلود آهنگ زیبای neden از ابراهیم تاتلیس با ترجمه فارسی
    • دانلود موزیک شنیدنیه شاهزاده و شاهدخت از سیمگه ساغین
    • متن و ترجمه ی آهنگ نمی تونم بمونم رفیق از مورات بوز
    • دانلود آهنگ ترکی کال بنیم ایچین بهمراه متن و ترجمه
    • دانلود آهنگ شاد ذاتا عاشقم از سیمگه ساغین
    • دانلود + متن + ترجمه آهنگ Misafir از Simge sağin 2019
    • دانلود اهنگ ترکی opucem از خواننده مشهور ترکی سیمگه simge
    • دانلود متن و ترجمه آهنگ دیگه دوستت نخواهم داشت از بنگو  Bengü
    • متن و ترجمه ی آهنگ یک دنیا از مورات بوز خواننده ی ترک
    مطالب تصادفی
    • دانلود اهنگ ترکی opucem از خواننده مشهور ترکی سیمگه simge
    • دانلود رایگان آهنگ زیبای یانکی از سیمگه yanki-simge-2017
    • متن و ترجمه ی آهنگ روز شروع شد از مورات بوز
    • آموزش ثبت نام و نحوه درآمدزایی سایت گلدن فارم
    • کسب درآمد واقعی به دلار
    • دانلود موزیک شنیدنیه شاهزاده و شاهدخت از سیمگه ساغین
    • دانلود رایگان آموزش زبان ترکی استانبولی درس سوم
    • دانلود رایگان آهنگ فصل عشق از بنگو همراه با متن و ترجمه
    • مجموعه گلچین آهنگ ترکیه ای بیس دار مخصوص ماشین
    • متن و ترجمه آهنگ عشق عصیانگر از صدا سایان